Środowy misz masz

Ad.1 Krótka informacja o mojej mapce Wasteland, ukazała się na Podcast 17 (od 50 min): słuchaj

Z tego co zrozumiałem chłopaki odpalili ją pod Synergy i raczej się podobała😀 Niestety trafili na moment gdy mapka zniknęła z fpsbanany na skutek padu serwerów.  Przepadły wtedy wszelkie zmiany zrobione w przeciągu 4 dni. Akurat wtedy dodałem tam swoją mapę (komentazre i oceny poszły się j**** ). Żeby się promować dodałem ją tam s powrotem, ale rozminąłem się z Podcast 17, gdzie link prowadzi do czyjegoś awaryjnego uploadu. Ale i tak jest gut😀

Ad.2 halflifelibrary.com – istenieje od Sierpnia 2008, ale ja dowiedziałem się dopiero przedwczoraj, kolejna strona wiki, konkurencja dla Combine Over Wiki, na razie niewiele tam materiału, ale nadal się rozwija.

Ad.3 Wybierając losową stronę z powyższej witryny trafiłem na informacje o matrioszkach w stylu Left 4 Dead🙂

matrioszki

Ad.4 Gmail ma same dobre strony, jak choćby to, że mail zawsze do ciebie dotrze, nawet z drugiego końca świata, ale ma jeden poważny minus: Gdy chcesz założyć nowe konto, wszystkie nazwy, którymi jesteś zainteresowany są już zajęte (argh…).

Ad.5. Muzyka

Grzebałem sobie trochę w plikach Episode Two i znalazłem jeszcze trochę muzyki. Tzn, nie dla wszystkich będzie to muzyka, jest to klasyczny ambient, muzyka ‚podkładowa’, czyli ni to utwór ni to odgłosy tła. Krótkie, aczkolwiek przyjemne utworki, klimat i mrok🙂

Wszystkie można znaleźć w pliku episode two content.gcf:

OL02_GMan_Full_00_01_03.wav  (ścieżka: root\ep2\sound\ambient\levels\gman\) – to podkład, który słyszymy podczas wywodów G-Mana, najdłuższy z całej paczki, trwa 2:54 min.

W podkatalogu root\ep2\sound\ambient\levels\Advisor_Barn znajduje się, np:

OL07_Advisor_00_01_22.wav (1:01)

oraz inne, krótsze pliki, już bardziej dźwięki niż utwory.

W root\ep2\sound\ambient\levels\Finale Segment Conversions z kolei mamy odgłosy towarzyszące samemu końcowi, są tu dwie wariacje na temat Dark Interval, czyli najsmutniejszego chyba utworu w całej sadze. Oba kawałki to przedłużenia pierwszej części utworu (bodajże to to co leci dalej w napisach):

OL12_Finale_00_02_19.wav (1:16)

OL12_Finale_01_10_29.wav(1:52)

Szkoda tylko, że wszystko takie krótkie.

3 Responses to “Środowy misz masz”


  1. 1 Dabu 12 Czerwiec, 2009 o 00:26

    W trakcie gry nigdy się nie zwraca takiej uwagi na muzykę i odgłosy ;]. A w EP2 są na świetnym poziomie.

  2. 2 TuRkEy 15 Lipiec, 2009 o 20:29

    Thanks for the mention!


  1. 1 HL2 & HL1 SP Maps & Mods - polska baza map i modyfikacjii single player dla Half-Life 2 & Half-Life 1 » Garść informacji… Trackback o 15 Czerwiec, 2009 o 10:14

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


