Magiczny kufer Dobra Dobra

Stan mojego ekwipunku na dzień dzisiejszy:

dfsdf

Sporo w tym tygodniu dostałem i to pomimo, że  niewiele grałem. Głównie dzięki temu, że wróciły kamienie milowe i skumulowało się szczęście. Trochę powtórek, ale są też te najważniejsze, nareszcie.

Muszę przyznać, że łuk jest świetny ale trzeba się przyzwyczaić, opanować go, podobnie Ambasador. Ale i tak wszystko wygrywa Jarate (czyt. Sikwondo), nawet nie dlatego, że jego siła osłabiania przeciwnika jest bardzo pomocna, ale za sam pomysł i za walki na słoiki. Teraz dosyć powszechny widok to dwóch snajperów, którzy najpierw wymieniają się  moczem, a potem próbują posłać we wroga strzałę. Często kończy się to dopiero interwencją sił trzecich. Piękne 😀

Użyj moczy Luke…

Taki dzisiaj chwalpost z mojej strony 🙂

3 Responses to “Magiczny kufer Dobra Dobra”


  1. 1 Dabu 8 Czerwiec, 2009 o 21:32

    Jak dla mnie łuk jest lepszy, ale jeśli przegrywam to biorę sprawdzoną snajperkę :P. Znacznie łatwiej zrobić komuś headshota, chociaż nie ma już tych emocji.

  2. 2 zwieracz 9 Czerwiec, 2009 o 13:26

    To fakt, ustrzelić komuś headshota łukiem, z dalszej odległości to, szczególnie dla tak krzywego oka jak moje, to potężne wyzwanie. Ale ile satysfakcji 😀

  3. 3 Dabu 9 Czerwiec, 2009 o 23:59

    No i ten miły dla ucha dźwięk ^^.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


