Spy… Spyder-man!

1. Poprawiłem mapkę, wersja 1.1, teraz powinny być wszystkie tekstury: Wasteland.

2. Left 4 Dead 2. O tym napiszę więcej później, ale jak widać to nie były plotki. Czy to dobrze czy źle, jeszcze się przekonamy 😀

3. Hmm, trochę mi się nudziło 🙂

spyderman

Galeria szpiegów:

spies

4 Responses to “Spy… Spyder-man!”


  1. 1 Abrakadabra 3 Czerwiec, 2009 o 18:55

    Co do wesij 1.1 tej mapy to teraz te tekstury działają. Zmieniałeś coś z tym rebeliantem u góry bo teraz od razu siedział a animacji wstawania nie było (Siedział i w jednej chwili stał) i nie wyglądało to za dobrze.

    Co do tego Left 4 Dead 2 to raczej się nie cieszę bo raczej liczyłem na HL2 EP3 lub chociaż Portal 2

  2. 2 zwieracz 4 Czerwiec, 2009 o 10:19

    No tak zmieniłem i teraz (przynajmniej u mnie) najpierw siedzi, potem wstaje, macha ręką i woła, po czym znowu siada.
    Ech.. widzę, że znowu trzeb będzie poprawić 🙂

  3. 3 Abrakadabra 4 Czerwiec, 2009 o 12:41

    U mnie siedzi, potem jak podejdę bliżej (nie ma żadnej animacij wstawania) jest w pozycij stojącej i macha reką i woła i siada (z animacją). Chciałem też napisać wcześniej (to przy wersij 1.0 też było) że ten telewizor nie wydaję dzwięku. Dziwi mnie nadal to że jak jestem przy kratach i obserwuje widok to (nie ma żadnego dźwięku) pojawiają się napisy mowy Breen’a

  4. 4 zwieracz 5 Czerwiec, 2009 o 12:05

    Hmm, tego się obawiałem, coś mi się krzaczą dźwięki w w hl2 i Ep2, ale myślałem, że u innych będzie dobrze, jak słyszę to jednak nie :/

    Dzięki za info, trzeba to będzie poprawić.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


