Another dumb mix (video)

No cóż… zostało mi trochę ponagrywanego materiału z różnych gier, więc postanowiłem skleić wszystko do kupy i zapodać w filmiku. Prawdę mówiąc, nie jest to specjalnie śmieszne, ale oczywiście polecam obejrzenie xD

Fragmenty z różnych tytułów Valve i modów: L4D, TF2, Missing Information itd.

5 Responses to “Another dumb mix (video)”


  1. 1 Thirder 1 Czerwiec, 2009 o 14:54

    Świetna mapa z Team Fortress 2 z tym snajperem na wieżowcu , co do innych rzeczy to ta plansza z roller mine i z tym wybuchającym civil protection to z jakiego moda to jest , bo nie za bardzo kojarzę(Half-Life 2 Beta,GMOD) ???

  2. 2 Abrakadabra 1 Czerwiec, 2009 o 15:05

    Mi filmik się podobał. Co to za mapa z tym „meczem”?

  3. 3 zwieracz 1 Czerwiec, 2009 o 15:49

    Wybuchający Civil protection to z Missing Information 1.4, gdzie można odpalić zwykłego HL2 spod moda, dzięki czemu dostaje się beta bronie w HL2 i tu właśnie efekt jednej z beta broni – pistoletu na przylepne, czerwone, wybuchające cosie 🙂

    A mecz to moja własna twórczość 🙂 Podpatrzyłem to w jednym filmiku i zrobiłem taką mini mapkę pod Episode One. Na końcu widać działanie ‚Black Hole grenade’.

  4. 4 Abrakadabra 1 Czerwiec, 2009 o 16:39

    „A mecz to moja własna twórczość”

    Ktoś wreszcie strzelił gola?

  5. 5 zwieracz 2 Czerwiec, 2009 o 11:25

    To już bez znaczenia i tak wszyscy zginęli 😛


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


