Sniper Update część 2

Moja wspaniała fake-grafika przeszła niestety bez echa  :(
Może dlatego, że nie byłem pierwszy i w dodatku było kilka lepszych projektów😛

Ale to już nie ważne, bo Valve rozpoczęło już oficjalny Update. Trochę mnie nawet zaskoczyli, oczywiście pozytywnie (i pewnie nie tylko mnie). No cóż Valve nie przyzwyczaiło nas do tak częstych nowości, niedawno przecież dopiero co odświeżyli Scouta. Pierwsza broń do odblokowania – łuk, prezentuje się dosyć ciekawie, szczególnie to przygważdżanie do ściany ]:->

A teraz jeszcze nowy tryb, wyścig Payloudów, Yeehaw!
Więcej na oficjalnej stronie: Sniper Update.

—————————-

Z innej beczki.

Niejaki Patrick W Chan, bardzo poważny biznesmen ze wschodu, chce ze mną prowadzić interesy😉. Czyli klasyczny przekręt nigeryjski w wersji made in china. Zachęcam do przeczytania tej egzotycznej korespondencji😉

Pisownia oryginalna:

Ja jestem Pan Patrick Chan KW dyrektor wykonawczy i dyrektor finansowy
Officer Hang Seng Bank Ltd., Hong Kong. Mam lukratywny interes wniosku wzajemnego
zainteresowania dla ciebie, ale wiaze sie przeniesienie duzej sumy pieniedzy.
Mam swoje odniesienie w moim szukaj kogos, kto odpowiada proponowane
stosunkуw handlowych. Jesli jestes zainteresowany wspуlpraca ze mna skontaktowac
sie ze mna poprzez mуj prywatny e-mail (tutaj był adres) dalsze
szczegуlyTwoja najblizszej odpowiedzi na to pismo zostanie docenione.Pan Patrick Chan

100% wiarygodności😉

4 Responses to “Sniper Update część 2”


  1. 1 Thirder (3rdR) 15 Maj, 2009 o 11:29

    Co to za przekręcik ?

  2. 2 zwieracz 15 Maj, 2009 o 11:37

    Naciągają cię na kasę
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nigeryjski_szwindel

  3. 3 Septuater 16 Maj, 2009 o 09:19

    Wejdź na tą stronę teraz.
    To będzie SPY UPDATE!
    Miałeś rację😛.

  4. 4 zwieracz 17 Maj, 2009 o 14:30

    khe khe… pięknie😀


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Maj 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Kwi   Czer »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archiwum


