Archiwum dla Maj 7th, 2009

Pokaż mi swoją beta twarz

Dzisiaj będą obrazki, bo wszyscy lubimy obrazki.

Krótka wycieczka w czasie, podczas której przypomnimy sobie jak ewoluowały postacie w pierwszym Half-Life. Chodzi mi o te bardziej ludzkie kreatury, w białych kitlach i w kamizelkach z napisem Security. Wtedy gdy były jeszcze stadem klonów bez większej osobowości. Jednak mimo wszystko darzyło się je sympatią. Może dlatego, że czasem się przydawali, a może przez ich śmieszne rozmowy. Pamiętam, że zawsze lubiłem słuchać ich przypadkowych konwersacji. I zawsze starałem się utrzymać przy życiu jak największa ich ilość. Pamiętam, że próbowałem też uzbierać jak największą drużynę, z jak największego obszaru gry.

Na początku wszystko było brzydkie, kanciaste, pozbawione detali. To co najbardziej przerażało to wykręcone w nienaturalnym grymasie twarze i przenikające spojrzenie oczu pełnych obłędu.

1 a1

Później już było coraz lepiej, aczkolwiek przypominało trochę postacie z komiksów dla dzieci 🙂

a3 a2

Mimo wielu metamorfoz, nie grzeszyli urodą:

Czytaj dalej ‚Pokaż mi swoją beta twarz’


Kalendarz wpisów

Maj 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Kwi   Czer »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archiwum