Technicznie rzecz biorąc

Informuję, że nie mam obecnie za bardzo dostępu do Internetu, ale jakoś sobie radzę. Chociaż złe moce się sprzysięgły i padło także moje zapasowe źródło, dzisiaj wróciło jednak na nogi i tak oto piszę… o niczym😉
Mam nadzieję, że to tylko kwestia dni zanim znów wpadnę w szpony Sieci. Mam sporo materiałów, ale musze je uzupełnić. Trochę nie jestem na bieżąco jeśli chodzi o wydarzenia w elektronicznym świecie, ale z drugiej strony taki stan bezinternetowy ma swoje dobre strony. Nagle przybyło mi ‘trochę’ dodatkowego czasu.

Update do ‘Left 4 Dead’ lada chwila, a ja nieprzygotowany😉

Nie ma tego złego, cieszę się za to, bo kupiłem sobie dwie, świetne, stare (jedna jeszcze dosyć młoda) gry za śmieszne pieniądze w serii Extra Klasyka.

pl_goldrush0000

2 Responses to “Technicznie rzecz biorąc”


  1. 1 Thirder 26 Kwiecień, 2009 o 07:47

    chodzi o to z XK ? ( Dark Messiah Of Might And Magic , F.E.A.R. , F.E.A.R. Extraction Point , Unreal Anthology , Painkiller – Black Edition , Painkiller – Overdose ) czy coś innego .

  2. 2 zwieracz 28 Kwiecień, 2009 o 10:34

    No coś w ten deseń, a dokładnie to od cd-projektu.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Kwiecień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archiwum


