Bonus na wtorek

Dzisiaj o tym jak gry wypaczają ludzką psychikę, w tym przypadku moją🙂

Warsaw Trade Tower – jeden z wieżowców w Warszawie. Co ma wspólnego z tym blogiem? A no to, że odkąd zagrałem w HL2 kojarzy mi się z Cytadelą. Może nie jest taki wysoki i się nie rozkłada, ale (ponieważ jest trochę ‚odsunięty’ od centrum) góruje nad okolicą i widać go ze znacznego obszaru. W mojej, częstej podróżny z domu do Centrum, widzę go przez większość czasu, to taki mój wyznacznik drogi. Możecie to nazwać nadinterpretacją, ale czuję się wtedy czasem jak obywatel ‚City 17’, w pociągu zmierzającym do Cytadeli, gdzie przerobią mnie na Stalkera😉

warsaw_trade_tower

Czyżby Kombinat maczał w tym palce? Koniec jest bliski? Czy pączki zdrożeją?

A już jutro kilka ciekawostek o Portalu. A teraz zapraszam na reklamę.

(źródło oryginalnego zdjęcia: Wiki)

2 Responses to “Bonus na wtorek”


  1. 1 Thirder 24 Marzec, 2009 o 15:40

    za niski jak na Cytadelę ani nie jest wbity do ziemii😉

  2. 2 daltesta 3 Maj, 2012 o 22:00

    Fajnie czasem sobie coś wyobrazić😀


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Marzec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Lu   Kwi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Archiwum


