Strider Mountain – PreRelease

Zapraszam na grinder74.com, gdzie przeczytacie moją, gościnną recenzję moda „The Great Forever Tommorow”. Serdecznie zapraszam do lektury🙂

A wracając do Strider Mountain.

logo

Można zagrać już w niepełną wersję tego moda. Jest to mod twórców niezłego Coastline to Atmosphere. Wersja przedpremierowa zawiera 5 rozdziałów z planowanych 15. Zagrałem (jeszcze nie przeszedłem całości) i muszę powiedzieć, że zapowiada się kawał dobrego moda. Powiem nawet, że to będzie jeden z najlepszych modów singleplayer. Po pierwsze będzie długi, przeszedłem dopiero 3 pierwsze części, a gry było naprawdę dużo. Po drugie pełny zestaw nowych, dobrze wykonanych broni. Po trzecie i najważniejsze świetny gameplay, autorzy zadbali, żeby gracz się nie nudził. Rozgrywka jest wyważona, a pojedynki to sama przyjemność. Samo pokonywanie poziomów jest świetnie rozwiązane, zawsze możemy zrobic to na kilka sposobów. Po czwarte jeszcze, trzeba wspomnieć o świetnej stronie audio. Specjalnie skomponowana muzyka idealnie pasuje do gry.

Zapowiada się HIT!

Zachęcam do grania, nawet w okrojoną wersję PreRelease, bo mod jest naprawdę dobry.

Download i więcej o modzie TUTAJ, strona domowa: stridermountain.com

4 Responses to “Strider Mountain – PreRelease”


  1. 1 Thirder 11 Luty, 2009 o 21:33

    Taki zły młody mówił ”the calls of life” , ”bkjuło” , ”of the sla” , ”of the sos” , ”bnobo” tyle słyszałem , najbardziej Mnie akcent denerwuje choć nie każdy musi po angielsku gadać jeśli ma własny język a angielski mu trochę gorzej idzie.

  2. 2 Thirder 11 Luty, 2009 o 21:33

    a szlag myślałem że chodzi o The Great Forever Tomorrow

  3. 3 zwieracz 11 Luty, 2009 o 22:55

    > Taki zły młody mówił ”the calls of life” , ”bkjuło” , ”of the sla” ,
    > ”of the sos” , ”bnobo” tyle słyszałem

    To właśnie ten fragment o którym wspominam w recenzji. To było straszne, aż mnie skręcało jak tego słuchałem po raz n-ty😉


  1. 1 Czekając na moda « zwieracz Trackback o 16 Wrzesień, 2009 o 11:44

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Luty 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Sty   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archiwum


