Left 4 Fortress 2

– Medic!

Zacząłem tak wołać, gdy otoczony przez hordę zombie leżałem na ziemi, słysząc jak Tank wykańcza moich towarzyszy. Ciekawe co by powiedział na Heavy’ego z Uberchargem, już nie był by taki twardy. Albo mając w drużynie Demomana można by zastawić zasadzkę na niejedną hordę😉

„Last one alive, lock the door!” – pasuje jak ulał do Left 4 Dead🙂

savior_small

Obrazek pochodzi z ubercharged.net

Tak łażąc po Necie, trafiłem na kolejną niezłą stronę o L4D. Jak zwykle masa fanowskiego stafu, poradniki, śmieszne filmiki, miejskie legendy i plotki: boomercharged.net. (edit, te dwie strony to siostrzane projekty, dlatego trafiłem, zonk🙂 )

Wracając do TF2, to jakiś czas temu serwis teamfortresshq sporządził Top 5 najśmieszniejszych/najciekawszych fanowskich filmów. Wszystkie prezentują wysoki poziom. Szczególnie polecam zwycięzce zestawienia:

A w ogóle to chciałem usprawiedliwić tygodniową ciszę na blogu. „Drobna” zmiana sprzętu i problemy w sklepie🙂 Ale wszystko już działa jak należy, a nawet lepiej. No i teraz siedzę na Viście (a tak jej nie chciałem), ale… kto powiedział, że ten system jest zły? Naprawdę miło mnie zaskoczył.

0 Responses to “Left 4 Fortress 2”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Styczeń 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


