Left 4 Dead Soundtrack

Może Soundtrack to za duże słowo😉 Jak łatwo zauważyć, ten tydzień minął na moim blogu pod skrzydłami muzyki. Naszą muzyczną podróż zakończymy (przynajmniej na razie) na najnowszym dziecku Valve.

Oficjalnego Soundtracku z gry jeszcze nie ma (jeśli w ogóle będzie), natomiast to co słyszymy w grze można łatwo znaleźć w plikach gry. Ci, którzy szukali na pewno już znaleźli i cieszą swoje uszy wyciem zombie😉 Tym razem nie są potrzebne żadne dodatkowe programy, cała muzyka znajduje się na wierzchu, w zwykłym katalogu, a dokładnie:

C:\Program_Files\Steam\steamapps\common\left_4_dead\left4dead\sound\music

Muzyka w Left 4 Dead jest nietypowa, są to krótkie fragmenty muzyczne, które komputer dowolnie sobie dobiera, na podstawie tego jak akurat przebiega rozgrywka. Większość nie przekracza pół minuty. Pliki są zapisane w formacie .wav przez co zajmują sporo, bo ponad 500 mb. Ale mogą sobie przecież leżeć gdzie są, wystarczy, że dodamy je do listy odtwarzania🙂

Z dłuższych utworów, można wymienić utwory tytułowe do każdej kampanii – No Mercy, Death Toll, Blood Harvest, Dead Air, to ten sam motyw z lekkimi zmianami. Muzyka  grana podczas ataku Tanka:  Tank i Taank,  gdy przejdziemy misję – Skin On Our Teeth, z napisów końcowych – The Monsters Within, motyw po naszym zgonie – Left For Dead czy ten z menu głównego – L4D 01 01edit.

Oprócz muzyki z gry, są jeszcze trzy utwory, które były użyte w spotach telewizyjnych reklamujących L4D (oczywiście tylko w Stanach😛 ):

Elbow – Grounds for Divorce, wykorzystany w spocie nr 1

Steel Pole Bath Tub – Train to Miami, wykorzystany w spocie nr 2

Rob Zombie – Dragula, wykorzystany w spocie nr 3

I pamiętajcie: Don’t fuck with the witch😛

13 Responses to “Left 4 Dead Soundtrack”


  1. 1 Thirder 14 Styczeń, 2009 o 01:13

    Tego to TRZEBA posłuchać ( http://odsiebie.com/pokaz/1330790—e0e7.html ).

  2. 2 zwieracz 15 Styczeń, 2009 o 14:30

    Soundtrack ze Stalkera? No kawałek niezły, klimatyczny. Prawdę mówiąc to na muzyce z gier niezbyt się znam. Nałogowo słucham tego co wymieniałem w ostatnich notkach oraz muzyki z Blood 2. Na pewno wiele tytułów ma świetną ścieżkę dźwiękową, ale na razie nie czuję takiej potrzeby żeby ją odkrywać. Zresztą jeśli chodzi o gry, to muzyka musi być z czegoś w co grałem, wtedy zupełnie inaczej ją postrzegam, no i wspomnienia z gry wracają🙂

  3. 3 Thirder 15 Styczeń, 2009 o 16:02

    to utwór z S.T.A.L.K.E.R’a Czyste Niebo , a co do muzyki z Blood II to niezła jest bardzo niezła słuchałem tylko grać się w nią Mi nieudaje za stara czy co ?

  4. 4 zwieracz 15 Styczeń, 2009 o 18:31

    A no stara gierka. Na XP chodzi mi ale bez muzyki niestety, a to i tak po spatchowaniu i skrakowaniu, na Viście nie wiem.
    Ale muzykę z ‚Krwi 2’ można pobrać tutaj ]:->
    http://blood.gry-online.pl/pliki.htm

  5. 5 Thirder 16 Styczeń, 2009 o 13:42

    Blood II The Chosen chodzi ale gdy jest oryginalny , może , a jak Ja takiej oryginalnej Krwi II – Wyboru ( Blood II The Chosen ) nie mam , to jak rozwiązać inaczej problem.

  6. 6 zwieracz 16 Styczeń, 2009 o 18:42

    Ja też nie mam🙂
    Teraz niestety nie pamiętam, bawiłem się z tym dosyć dawno. Na XP pomógł mi patch do wersji 2.0coś tam oraz crack (nie wiem jaka kolejność instalacji). Musisz sam pokombinować.

  7. 7 Thirder 17 Styczeń, 2009 o 11:44

    Ja już mam dość kombinowania z ta grą mam już dość , coś Mi wyszło potem wszystko się zepsuło i tak w kółko.

  8. 8 Mixon 12 Sierpień, 2009 o 21:52

    Spot 3ci czasem nie był fanowski?

  9. 9 zwieracz 13 Sierpień, 2009 o 00:01

    Nie pamiętam, możliwe. Teraz to nawet go nie mogę obejrzeć, bo mi mówi, że mieszkam w złym kraju -_-

  10. 10 Mixon 13 Sierpień, 2009 o 11:42

    Ano, YouTube teraz trzeba przez proxy oglądać, bo 3/4 filmików jest niedostępnych..

  11. 11 Thirder 16 Marzec, 2010 o 17:08

    Sorry ale odsiebie.com zostało zamknięte , jak na złość

  12. 12 Mixon 16 Marzec, 2010 o 17:39

    Thrider, król internetu.

  13. 13 walklikestevejobs.com 11 Październik, 2012 o 20:04

    Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your
    blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything. Do you have any suggestions for novice blog writers? I’d really appreciate it.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Styczeń 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


