GTA 4 PC ssie…

…na moim sprzęcie🙂

Miałem nadzieje, że mój kochany komputerek udźwignie ciężar nowego GTA i chociaż na minimum detalach sobie pogram. Ale nie… .

Crysis działał mi dobrze na średnio-wysokich detalach, UT3 śmigał też ładnie, ale Rockstar musiał schrzanić sprawę. Jak ustawię opcje grafiki na minimum, to gra wyciąga jakieś 9-13 klatek, więc nie ma co mysleć o graniu. W dodatku z takimi ustawieniami wygląda gorzej niż Vice City. Dodam jeszcze, że za każdym razem jak wchodzę do gry to ustawienia ekranu muszę zmieniać na nowo. Pominę proces instalacji, bo akurat nie miałem dużych problemów, za wczasu się przygotowałem🙂 Nie będę więcej narzekać. Pokażę tylko jak to u mnie wygląda, tak ku przestrodze dla innych:

Mój komp:  Athlon64 2800+ (1.81 GHz), 2 GB RAM, Geforce PX8600 GTS TDH 256MB, Windows Xp

grafika ustawiona na LOW, rozdz. 1024×768.

Prawdę mówiąc, na filmiku wygląda to o wiele lepiej niż jest w rzeczywistości, na dodatek marna jakość video maskuje ohydnie wyglądający świat gry🙂 Tekstury to rozmyte plamy, powyżej 10 metrów zamiast budynków są szare kartony, a wszystko to jeden wielki pokaz slajdów.

Left 4 Dead > GTA 4

Wiem, że takich gier nie ma co porównywać, ale pod względem grywalności i ogólnego odbioru produktu, ‚Zostawieni w Trup’ wygrywają u mnie w cuglach. Rozpakowałem grę z pudła, zainstalowałem i gram na maks detalach, miód wylewa się z monitora. A tu, szkoda gadać… ale co się odwlecze to nie uciecze😀

Przy nieokazji, poniżej fajna tapeta L4D wykonana przez twórcę komiksu „Rob & Elliot” (aby pobrać tapetę, kliknij w obrazek):

l4d

9 Responses to “GTA 4 PC ssie…”


  1. 1 Thiurder 30 Grudzień, 2008 o 11:05

    A Mi wszystko się tnie nawet Wolfenstein 3D i Catacomb Abyss . Mam superkomputer RAID model 1974 ze składaną kolbą .

  2. 2 Thirder 30 Grudzień, 2008 o 11:12

    Tak naprawdę żartowałem ale GTA 4 i Rockstar i UT3 to głupie są gry jak szlak lepszy jest co ( to – S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.H.A.D.O.W. O.F. C.H.E.R.N.O.B.Y.L. I. C.L.E.A.R. S.K.Y. ) . L.U.D.Z.I.E. W. T.O. G.R.A.J.C.I.E. N.A.P.R.A.W.D.Ę. W.A.R.T.O.

  3. 3 zwieracz 30 Grudzień, 2008 o 12:53

    To jakaś reklama podprogowa Stalkera? Właściwie to NADPROGOWA😉
    Samo GTA 4 podobno jest niezłe, ale cała ta optymalizacja jest do chrzanu.
    Grając w UT 3 czułem się z kolei, jak jakiś niedostosowany starzec. Tempo multi jest dla mnie za szybkie, w dodatku wszystko zbyt kolorowe i cukierkowe. Tyle detali, że nie wiadomo do czego strzelać.

    A ‚Stalker: Clear Sky’ to razem z ‚Bioshockiem’ pozycje, które mam zamiar w tym roku nadrobić🙂

  4. 4 Thirder 30 Grudzień, 2008 o 17:27

    A Crysis to też dziadostwo wraz z Warhead ( Głową Psychicznego Psycho W Boju ).Nieźle C.R.Y.T.E.K. zarobił przy tym – a ludzie dość niemądrze się rzucili na falującą wodę i łamiące się palmy po prostu zwariowali , padały słowa lub w myślach myśli takie jak : „ja chce kmiec procesor 12000495595Th ( TeraHertzów )i karte grafiki SlVidiA 9999 GTXVBN789 – 4000 2000 z pamięcią 1 Jh ( Jotta Bajt )” czy inny .

  5. 5 zwieracz 30 Grudzień, 2008 o 18:07

    Mnie akurat Crysis się podobał🙂 Tylko, że za krótki był, a w Warhead nie grałem.

  6. 6 Thirder 30 Grudzień, 2008 o 21:49

    W gameplayu w sumie nie jest tak źle Mi te nowe gierki się bardziej tną pomimo dwurdzeniowego Athlona podkręconego do 2101 Mhz i karty graficznej NVIDIA 8600 GT ( 256 MB Pamięci ) w karcie.Równie dźwięk powinien się także ciąć przy rozgrywce a tu nic, jak mówiłem u Mnie jest gorzej z tymi nowiutkimi grami.

  7. 7 http://juegosgtasanandreas.weebly.com/ 6 Styczeń, 2013 o 18:01

    Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, let alone the content!

  8. 8 viajar europa 22 Marzec, 2013 o 13:40

    El Turismo Ecologico se ha convertido en una forma de experimentar esta actividad desde una perspectiva perfectamente participativa, donde el paseo, exploración o travesia representa
    afrontar con algunas experiencias particulares o cuando menos,
    no del todo previsibles. El deporte y las actividades de aventura
    son las que definen la esencia de esta forma de viajar que se desarrolla escencialmente en la naturaleza y que paulatinamente gana adeptos y es
    más aceptada por viajeros de todas las edades.


  1. 1 GTA 4 « zwieracz Trackback o 24 Listopad, 2011 o 17:36

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2008
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archiwum


